باحضور دانشجویان دختر دانشگاههای خراسان جنوبی، رویداد استارتاپ ویکند کمند آغاز شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹ کد : ۹۸۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۱۶
با حضور دانشجویان دختر دانشگاههای خراسان جنوبی، رویداد استارتاپ ویکند کمند روز گذشته و بصورت مجازی آغاز شد.

   به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، رویداد استارتاپ ویکند کمند، عصر روز یکشنبه مورخ  30 شهریورماه و با پیش رویداد کارگاه کار تیمی آغاز شد.
 دکتر علی زنگوئی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: امسال بر اساس ابلاغیه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، دانشگاه بیرجند به همراه دانشگاه‌های ایلام، حضرت معصومه(س)، حکیم سبزواری، خوزستان، زنجان، کرمان، لرستان، شهید مدنی و یزد و به نمایندگی از کلیه دانشگاه‌های کشور مأموریت یافتند تا نسبت به برگزاری این رویداد اقدام نمایند.

رییس شورای سیاستگذاری استارتاپ ویکند کمند، ضمن برشمردن ویژ‌گی‌های مهم این رویداد افزود: با همه‌گیری ویروس کرونا و با نظر کمیته برنامه‌ریزی، تصمیم گرفته شد تا این رویداد با حضور دانشجویان دختر دانشگاه‌های خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار گردد.

دکتر اکبری بورنگ، دبیر رویداد نیز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی گفت: با توجه به رسالت مهم دانشگاه در ارتباط صنعت و جامعه و حمایت از اشتغال دانشجویان با تکیه بر حمایت از کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر، تصمیم گرفتیم این رویداد را به صورت استارت آپ ویکند و به صورت مجازی برگزار کنیم.

مدیر اجتماعی دانشگاه بیرجند در ادامه افزود: به سبک تمامی استارتاپ ویکند‌ها این رویداد به صورت سه پیش‌رویداد با عناوین "کار تیمی، خلاقیت و خلق ایده و بوم کسب و کار" برگزار می شود.

شایان ذکر است پیش‌رویداد کار تیمی عصرروز گذشته، با حضور دکتر شکوه سادات علیزاده‌مقدم، مدیر مرکز جذب استعداد و کسب وکارهای نوپا به صورت مجازی برگزار شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت این رویداد به نشانیwww.profile.ir/birjand_ac/posts نسبت به ثبت‌نام و شرکت در کارگاه‌های مذکور اقدام نمایند.

آخرین ویرایش۳۱ شهریور ۱۳۹۹