برگزاری جلسه هم‌‌اندیشی راه‌های افزایش همکاری و مشارکت دانشگاه بیرجند با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۸ کد : ۹۶۱۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۲۴
جلسه هم‌‌اندیشی راه‌های افزایش همکاری و مشارکت دانشگاه بیرجند با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.
برگزاری جلسه هم‌‌اندیشی راه‌های افزایش همکاری و مشارکت دانشگاه بیرجند با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه هم‌‌اندیشی راههای افزایش همکاری و مشارکت دانشگاه بیرجند با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امروز 12 شهریور ماه 1399 برگزار شد.
این جلسه که با حضور دکتر حمیدرضا نجفی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند، دکتر رضا شریعتی‌نسب مدیر امور پژوهشی، سرهنگ پاسدار فلاح مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس و خانم محترمی مسئول ستاد پژوهش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دانشگاه در محل معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند برگزار گردید در خصوص راه‌های افزایش همکاری و مشارکت دانشگاه بیرجند در مباحث پژوهشی مرتبط با حوزه دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ فلاح ضمن بیان اهداف تدوین دانشنامه دفاع مقدس استانی توسط اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به موفقیت‌های کسب شدهدر این زمینه، موانع موجود و لزوم تسریع کار اشاره کرد.
در ادامه دکتر نجفی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه ضمن تبیین حمایت‌های پیش بینی شده در آیین نامه‌های موجود برای افزایش مشارکت اعضای هیأت علمی دانشگاه در این فعالیت‌ها، به آمادگی کامل دانشگاه برای مشارکت هر چه بیشتر در این طرح‌ها اشاره کرد. در این جلسه مقرر گردید تا موارد مورد نظر و مورد علاقه طرفین در قالب بحث‌های کارشناسی ادامه پیدا کند تا در اسرع وقت نسبت به عملیاتی شدن آنها اقدام گردد.

آخرین ویرایش۱۲ شهریور ۱۳۹۹