رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی؛

تاحد توان برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۴ کد : ۴۰۴۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۱۵۰
دکتر محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هدف از سفر خود به خراسان جنوبی را بازدید از امکانات و داشته های آموزش عالی در خراسان جنوبی عنوان کرد.
تاحد توان برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به بیرجند و در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: هدف از این سفر را بازدید از آموزش عالی، آموزش و پرورش، دانشگاه های علوم پزشکی، فنی و حرفه ای و ... در بیرجند و شهرستان های خراسان جنوبی عنوان کرد.

دکتر زاهدی اظهار داشت: با جلساتی که در تهران برگزار می کنیم تا حد توان برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این که خراسان جنوبی از استان های خوب کشور به لحاظ دین‌داری، مذهبی، فرهنگی و تمدنی است، ادامه داد: کمیسیون آموزش مجلس سفرهایی دوره ای به استان ها دارد و مسائل و مشکلات مرتبط با کمیسیون را از نزدیک به صورت میدانی و جلسه ای بررسی و تا حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام می کند. به گفته وی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تقسیم و سفر به شهرستان های مختلف تمام مسائل آموزش عالی، فنی حرفه ای و آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بررسی خواهند کرد تا در جلسات بعد از سفرها در تهران، مشکلات و موضوعات مطرح شده از وزرا و مسئولان مربوطه پیگیری شود.

آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۳۹۸