تقدیر رئیس دانشگاه از بزرگترین خیر حامی دانشگاه بیرجند

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۶ کد : ۲۷۱۶۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۳۲
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند به منظور پاسداشت، قدردانی و تشکر از حمایتهای بی‌دریغ  آقای حاج علی اکبر فلاحی، خیر نیک اندیش دانشگاه بیرجند روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ با حضور در مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک فرزاد با مالک این مجموعه صنعتی استان دیدار و گفتگو کرد.
تقدیر رئیس دانشگاه از بزرگترین خیر حامی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه به منظور پاسداشت مقام خیر و حامی دانشگاه بیرجند، با حضور در مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک فرزاد از تمامی حمایت‌های مالی و معنوی آقای حاج علی اکبر فلاحی در یاری رساندن به دانشگاه بیرجند تقدیر و تشکر کرد. دکتر لامعی از آقای فلاحی که با اهدای 110 میلیون تومان در برپایی جشن ازدواج 55 زوج دانشجو همت گماردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و  از ایشان به عنوان بزرگترین خیر و حامی دانشگاه نام برد و بیان داشت: در امور عمرانی دانشگاه با نگاه خیراندیشانه آقای فلاحی سه بلوک خوابگاه متأهلین در دانشگاه بیرجند در حال احداث است و چهارمین بلوک خوابگاهی نیز همچون گذشته با حمایت ایشان به مجموعه خوابگاه های متأهلی افزوده خواهد شد.  
دکتر لامعی جایگاه و نقش والای حاج علی اکبر فلاحی را به عنوان خیر و حامی دانشگاه بیرجند بسیار اثرگذار در توسعه علم و فناوری و همچنین فرهنگ‌سازی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و جلب مشارکت حامیان برای توسعۀ آموزش عالی دانست.
همچنین آقای حاج علی اکبر فلاحی، مالک مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک فرزاد ضمن خیر مقدم و تشکر از آقای دکتر لامعی، به اقدامات انجام شده در این مجموعه صنعتی پرداخت. کارآفرین برتر کشور در بخش دیگری از سخنانش به تاریخ زندگی خود اشاره کرد و گفت: لازم است نشست خیرین آموزش عالی با حضور تمامی خیرین و حامیان سراسر کشور در دانشگاه بیرجند برگزار شود تا نگاه خیرین بیش از پیش به این منطقه معطوف گردد. دکتر لامعی با اعلام اینکه گردهمایی واقفین، خیرین و حامیان آموزش عالی برای تبیین جایگاه و نقش والای خیرین و استفاده از ظرفیت عظیم نیک اندیشان در توسعه علم و فناوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: دانشگاه بیرجند در نظر دارد همزمان با افتتاح مجموعه خوابگاهی متأهلین از تندیس خیرنیک اندیش دانشگاه، آقای حاج علی اکبر فلاحی در این مکان پرده برداری نماید تا قدمهای شایسته، ماندگار و جاودان ایشان برای دیگر نسلها به یادگار بماند. 
همچنین رئیس دانشگاه با اشاره به تأکیدات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گرامیداشت مشاهیر، مفاخر علمی و حامیان گفت: به منظور معرفی حاج علی اکبر فلاحی به عنوان  خیر نیک اندیش و کارآفرین برتر کشور به نسل جوان و همچنین فرهنگ‌سازی اقدامات ارزشمند و ماندگار ایشان، زندگینامه وی به عنوان یکی از مشاهیر و خیرین استان در کنار دیگر مفاخر تدوین خواهد شد.
شایان ذکر است؛ حاج علی اکبر فلاحی تاکنون علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی از دانشگاه بیرجند در ساخت سه بلوک خوابگاهی متأهلین، ساخت آزمایشگاه برق و کامپیوتر، کمک مادی به دانشجویان نیازمند، همکاری در طرح های پژوهشی ارتباط دانشگاه با صنعت، حضور در هیأت امنا و هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین خیرین آموزش عالی کشور شناخته می‌شود.

آخرین ویرایش۱۹ اسفند ۱۴۰۲