جلسه تشریح برنامه های هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹

با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزارشد.
۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸ کد : ۱۰۷۷۴ اخبار اخبار برگزیده آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۸۳۴
جلسه تشریح برنامه های هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹

به گزارش معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند، جلسه تشریح برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری سال 1399 با حضور  دکتر رحیمی شعرباف معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری کشور، دکتر عبدالساده نیسی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و همچنین با حضور معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه‌های سراسر کشور و روسای پارک‌های علم و فناوری امروز سه شنبه 11 آذر ماه 1399 بصورت مجازی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر رحیمی ضمن تاکید بر برگزاری شکوهمند هفته پژوهش و فناوری در استان‌ها به صورت مجازی، خواستار تداوم فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها حتی پربارتر از قبل با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی شدند.

ایشان همچنین در این جلسه گزارشی از نحوه برگزاری بیست‌و‌یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری به صورت مجازی ارائه نمودند.

در ادامه جلسه دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی از برنامه ریزی برای گزارش رویداد جایگاه علوم انسانی در حوزه پژوهش و فناوری به صورت مجازی، با مشارکت 20 دانشگاه خبر داد.

در این جلسه دکتر حمیدرضا نجفی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند نیز گزارش مختصری از برنامه‌های هفته پژوهش در استان خراسان جنوبی ارائه نمود.

آخرین ویرایش۱۱ آذر ۱۳۹۹