جلسه هماهنگی برای برگزاری سومین کنفرانس ملی علوم و مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار امروز سه شنبه ۹۹/۱۰/۱۶ در دفتر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی برگزار گردید.

۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۴ کد : ۱۱۴۲۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۴۱

جلسه هماهنگی برای برگزاری  سومین کنفرانس ملی علوم و مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار امروز سه شنبه ۹۹/۱۰/۱۶ در دفتر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی برگزار گردید. در این جلسه که با حضور دبیران کنفرانس و مسوول پژوهشی پردیس کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه بیرجند و ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون ایشان برگزار گردید راههای همکاری مشترک برای برگزاری بهتر این واقعه علمی بررسی گردید. 

در این جلسه آقای دکتر رضائی دبیر کنفرانس گزارش کلی در خصوص روند برگزاری کنفرانس را ارائه نموده و بر لزوم حمایت و همکاری سازمان حفاظت محیط زیست در برگزاری آن تاکید نمودند. همچنین سایر حاضران در جلسه زمینه های همکاری در خصوص کنفرانس را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در ادامه جناب آقای دکتر اکبری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خراسان جنوبی با استقبال از برگزاری این نوع کنفرانس ها که امکان معرفی پتانسیل های استان خراسان جنوبی را دارد قول مساعد مبنی بر همکاری را اعلام نمودند. 

در پایان جلسه نیز طرفین در خصوص انجام تحقیقات مشترک اعلام آمادگی نمودند.

آخرین ویرایش۱۶ دی ۱۳۹۹