اقدامات یکساله اداره ساختمان و تأسیسات تشریح شد

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۱ کد : ۲۷۵۰۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۸۸
مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه گزارش اقدامات اداره ساختمان و تأسیسات در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
اقدامات یکساله اداره ساختمان و تأسیسات تشریح شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس علی یعقوبی در مصاحبه اختصاصی با این مدیریت اعلام کرد: فاز 1 خوابگاه دانشجویی دختران با زیربنای 2233 مترمربع تاکنون 81 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که فوم بتن و آجرنما و اجرای سرامیک بخشی از اقدامات را شامل می شود. همچنین در سال گذشته کتیبه‌های مسجدامام جعفرصادق(ع) با نصب کاشی‌های سنتی به صورت 100 درصدی اجرا شد. وی در ادامه نیز افزود: کاشی کاری دیوارهای خارجی مسجد حضرت ولیعصر(عج) پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست از زمان افتتاح این مسجد انجام نشده بود که در سال جاری این پروژه نیز بصورت کامل انجام شد.

اجرای محوطه سازی و تکمیل پیاده رو و پارکینگ دانشکده ادبیات و علوم انسانی
مدیرامور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی همچنین با اشاره به اتمام پروژه بوستان و المان شهدای پردیس شوکت آباد در فضایی با زیربنای 1200 مترمربع اعلام کرد: فاز اول پروژه احداث و تکمیل محوطه سازی، پیاده رو و  اجرای زیرسازی و جدول گذاری پارکینگ دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز انجام شده است.

عملیات اجرایی ساخت 4 بلوک خوابگاه متأهلین
وی همچنین در این مصاحبه با اعلام آغاز عملیات اجرایی مجموعه‌خوابگاهی متأهلین در سال 1402 گفت: اجرای اسکلت و سقف چهار بلوک خوابگاه متأهلین  با متراژ 2800 مترمربع در سال 1402 انجام شد.
وی همچنین، شستشو، تمیزکاری نما و رنگ آمیزی درب و پنجره‌های کوشک باغ امیرآباد را بخشی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه باغ امیریه دانست و گفت: کانال کشی جهت انتقال آب به استخر ذخیره آب کشاورزی نیز انجام شد.
تهیه و اجرای کامل پارکت و قاب رادیاتورهای موجود در موزه دانشگاه با زیربنای 500 مترمربع و اجرای عملیات پوششی مقاوم در برابر حریق جهت سالن ورزشی چند منظوره خواهران با زیربنای 1600 مترمربع بصورت 100 درصدی اجرا شده است.

اجرای فاز دوم بلوک D ساختمان دانشکده علوم تربیتی و تکمیل بخشی بلوک A ساختمان دانشکده هنر
مهندس یعقوبی در توضیح این بخش افزود: فاز دوم بلوک D ساختمان دانشکده علوم تربیتی با زیربنای 710 مترمربع اجرا شد. همچنین بخشی از بلوک A ساختمان دانشکده هنر انجام شده است.
مهندس یقوبی در توضیح اقدامات صورت گرفته در شهرستانهای فردوس و سرایان اظهار داشت: در سال 1402 بخشی از محوطه سازی دانشکده فردوس به متراژ 2100 مترمربع انجام شد. همچنین پروژه دیوارچینی محوطه پژوهشکده انار فردوس و ایزوگام این مجموعه انجام شده است.

اجرای فاز دوم ساختمان تحصیلات تکمیلی و محوطه سازی
وی بیان کرد: فاز دوم ساختمان تحصیلات تکمیلی در زیربنای 595 مترمربع با پیشرفت 97 درصدی انجام شده است.
محوطه سازی معاونت دانشجویی به متراژ  530 مترمربع، عملیات خرید، حمل و اجرای نمای کامپوزیت ساختمان و تهیه و اجرای آسانسور و دیوارپوش سالن اجتماعات دانشکده ادبیات انجام شده است.

ساختمان مرکز فاوا و تکمیل سردرب ضلع شمالی
همچنین ایشان با قدردانی از همکاران مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، ابراز داشت: در سال 1402 پروژه ساختمان مرکز فناوری اطلاعات(فاوا) با اجرای فنداسیون و اسکلت 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در ادامه عملیات تکمیل سردرب ضلع شمالی پردیس شوکت آباد با زیربنای 170 مترمربع پیشرفت 65 درصدی داشته است.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳